Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Rusija, kopiju ir pusiau kopiju čepionatas 2014 
Autorius Žinutė
Forumo profesionalas

Užsiregistravo: 02 Spa 2009, 21:13
Pranešimai: 345
Sveiki modeliuotojai, Klaipėdiečiai 2014.06.19-23 dienimis dalyvavo atvirame Rusijos kopijų ir pusiau kopijų čempionate Velikie Luki mieste. Aisku kaip visada be nuotykiu neišėjo, tačiau apie viska nuo pradžių:
Varžyboms ruošėmės gerą pusmetį, bandėm lėktuvą, ne kartą teko remontuotį sulūžusią važiuoklę, savo lėktuvo surinkti nespėjau dėl laiko trūkumo, tenka dirbti ir kitame darbe. Tad važiavom su vienu modeliu LA 7, tai manau, vyresniosios kartos gerai žinomas Rusų konstruktoriaus Lavočkin naikintuvas, kuris buvo pradėtas gaminti tik 1943 metu pabaigoje o kariniuose veiksmuose pilnai pradejo dalyvauti 1944 metai. Musu lektuvas tai pusiau kopija, taip pat gerai zinomo rusu karo lakuno Kožedub lėktuvas borto numeris 27. ( Beje varzybos vyko kaip tik ta diena kai vokieciu armija isiverze i Rusija 1941.06.22 )
Kelione i pacias varzybas neuztruko, labai sklandziai ir be jokiu trukdziu pervaziavom rusijos siena o nuo sienos tik 150 km kelio iki vietos. Pirma diena buvo treniruotes, niekaip nejo uzkurti variklio, jis visikai nenorejo dirbti, teko nuimineti kapota ir ziureti kame reikalas, pasiode, kad pradeges vienas ismetamasis vamzdelis einantis is vieno is cilindru, todel nesusidare spaudimas i baka, ko pasekoje blogai pasidave kuras, aiksu nebuvome pasieme tarpiniu teko tiesiog vamzdeli apvynoti lipnia popierine juosta, kuri, kaip nekeista, atlaike, variklis uzsivede ir dirbo be priekaistu. Bandomasis skrydis praejo puikiai visi buvo suzaveti Valeros skrydziu palei zeme, efektingu 3D figuru, fiksuotu statiniu, kuriu tikras lektuvas niekada nedarydavo, visiems ispudi paliko variklio garsas, del ko per varzybas gaudavome labai aukstus vertinimus.
Antra varzybu diena buvo stendinis lektuvo patikrinimas, aisku dokumentacijos neturejom kaip pridera tad teko pasitenkinti 8 vieta is musu klaseje dalyvavusiu 11 dalyviu. Viso varzybose dalyvavo 32 pilotai. Trecia diena buvo labai vejuota pute skersinis vejas bet skrydis nebuvo is blogiausiu po pirmo turo pakilom i 7 vieta, nes nusileidimas buvo prastas ciut neilekem i teisejus, gerai kad uzsidare vaziuokle... Trecia diena buvo puiki rytas grazus sauletas nestiprus vejelis, stai trecios dienos skrydis http://www.youtube.com/watch?v=B6ufByvEjYQ po jo mes jau 6 vietoje ir nuo penktos vietos atsiliekam tik 1 tasku. Trecios dienos vakare skrendam trecia tura pati geriausia tasku atzvilgiu bet stebuklingai nukrentam i 8 vieta. Cempionata laimi profesionali Extra skirta 3D pilotazui. Visi buvo pasipiktine, bet tai jau kita tema, apie tai labai daug parasyta rusijos forumuose, ten taip pat daug fotografiju ir video pradedant 15 puslapiu http://forum.rcdesign.ru/f82/thread331060-16.html
Paskutine diena po varzybu visi susedom prie stalo, tiksliau ne visi, tik tie kas miegojo kempinge, pasisnekejom pasidalinom ispudziais, manau visi zinot kokie rusai yra atlapasirdziai, tad buvo linksma. As miegojau palapinej o Valera miegojo masinoj, kadangi nakti buvo labai salta jis nurae pasisildyti, uzvede varikli o masina stovejo su ijungtu begiu, uzsivede ir i miska tiesiu taikymu nukirto du berzelius ir sustojo, nes Valera is tos baimes budamas keleivio sedynej sugebejo isjungti pavara. Pasekmes liudnos prakiures radiatorius, kurio rusijoj nesuremontuosi greitai. Ryte reik vaziuoti namo o ner kaip. Teko pakrapstyti galva ir siek tiek pasukti smegenis, tada buvo atjungtas radiatorius visikai, paduodanti ir gryztanti slangos buvo sujungtos tarpusavyje apeinant radiatoriu. Mersas turi dideli pliusa tame, kad gali vaziuoti be radiatoriaus, taip ir gryzom i lietuvele 700 km. Taciau yra ir vienas didelis minusas - teko pilnu galingumu atsukti salono sildyma, ir kai ivaziavom i rusijos muitine musu nesuprato- lauke 11 laipsniu silumos, mes vaziuojam su visais atidarytais langais, as uzsidejes ranksluosti ant galvos, kad dengtusi peciai ir neperpustu kaklo, su maikute, suprakaitavusia nugara, su slepetemis, o visi kiti vaikscioja susitrauke ir su zieminem striukem... Zodziu buvo nelabai linksma, bet idomu. Tai vat tiek, malonaus video ziurejimo ir susitiksim Vilniuje per atvira Lietuvos F3A ir F6A cempionata liepos 12-13 dienomis Paberzes aerouoste, bus LA7, FW190, turbreaktyvinis L39, naujasis kompozitinis F3A lektuvas Contrast. Sekmes ir geru oru


26 Bir 2014, 21:51
Aprašymas
Forumo profesionalas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Sau 2012, 22:15
Pranešimai: 837
Miestas: Vilnius
Na jau jus cia ir pavaret. :) Saunuoliai, zaviosiu jusu atkaklumu ir isradingumu. Pats apsales del tos Ekstros, :( bet ka padarisi? Manau kad kita karta pasiseks, o ipac su dokumentacija, nes kaip supratau i ja labai akilai ziurima.
Dar karta sekmes ir nauju aukstumu. :D


26 Bir 2014, 22:09
Aprašymas
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Atsakyti į temą   [ 2 pranešimai(ų) ] 

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas